Vraaganalyse
Voor een website naar uw goesting onderzoeken we grondig wat u nodig hebt. We stellen gerichte vragen zodat we een goed beeld krijgen van u, uw onderneming en uw klanten. Via een analyse van uw marketingstrategie komen we tot een geheel aan functionaliteit en inhoud die optimaal voldoen aan uw noden en wensen.
Inspiratie
Een nieuwe website betekent kiezen uit een enorme variatie aan stijlen en mogelijkheden. Hierbij zijn zowel uw eigen smaak en voorkeuren, als het profiel van uw klanten doorslaggevend. We proberen een goed beeld te krijgen van wat u zelf mooi, handig of interessant vindt, wat bij uw eigen onderneming past en wat uw concurrenten en collega's hebben.
Thema
Het uitzicht van uw website wordt in grote mate bepaald door het thema: een geheel van layout, kleuren en lettertypes, achtergronden en animaties die bepaalt hoe de informatie in uw website wordt gepresenteerd. Op basis van uw huisstijl, voorkeuren, branding en branche komen we tot een optimale weergavestructuur van elk soort informatie binnen uw website.
Bouwplan
We combineren alle verzamelde informatie met onze kennis van mogelijkheden en best practices en formuleren een voorstel voor een geheel van functionaliteit en opties. We verfijnen het plan op basis van uw feedback en ideeën. Het resultaat is een gedetailleerd bouwplan waarop we de technische structuur van uw website kunnen baseren.
Tijdsindicatie
In onderling overleg bepalen we een tijdsframe waarbinnen de volgende stappen zullen worden uitgevoerd. We willen u uiteraard zo snel mogelijk aan een prachtige website helpen, maar we zijn eerlijk en realistisch. Kwaliteit komt voor snelheid. We spreken ook af welke inhoud u zelf wilt verzamelen, schrijven en zelfs invoeren. Zo wordt ook uw planning mee opgenomen in de tijdsindicatie.